2010年1月5日星期二

幸福摩天輪


我不知道這是否叫幸福?

但幸福摩天輪實在太深入民心喇。

深入我心。

一段愛情的初戀﹐ 熱戀﹐ 我想都和摩天輪有關。

我總是認為﹐ 摩天輪是給愛人們坐的。 而不是小孩。

因為在夜空中旋轉的摩天輪真的很慢。 很慢。

小孩子最怕的是慢。

小孩子應該坐旋轉木馬。

只是﹐ 直到現時﹐ 每當見到旋轉木馬﹐ 我還是很有衝動想坐上去玩玩。

不是扮細個﹐ 而是惦戀童年。



Had our dinner at TGI Friday's , the food is just so so.
but I like the drinks!

Keep raining outside, and it's really cold!


Looking at the Tai Pei in a rainy nite



They had actaully extended the service for us. We were the last couple that nite in the wheel.
dun have time for carousel, even the tickets had included it.


Around the Miramar mall


so Christmas is coming


the 3rd Biggest wheel in the world?






.
.
.

2 則留言:

靓靓 說...

天荒地老流连在摩天轮~~~ lala

nice photos~~~ :D

BlingBling 說...

to lengleng,

hehehe....i actually dun rmb the lyrics..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin